6.11.2012

Japanese Store highlight: Drug Store brand *pic heavy post*



H e l l o~

Today I wanted to share with you Japanese Drug Store cosmetics! I truly LOVE Japanese drug store band because of their quality and their affordable prices compared to high end lines :) Everything is so cute and made me want to try them lol this time I went to take photos to share with you but next time I will haul some items to review ^__^

Enjoy!




This Brigitte line debuted January this year with support with ViVi and Rola as their model. Rola who is a model for ViVi is currently really popular in Japan so whenever you turn on the TV she us usually on the TV lol








CLICK BELOW FOR MORE~ ♥




Anmiel is produced by one of Popteen model Kumiko Funayama aka Kumicky, very cute line I didnt purchase anything but this one made me interested in trying out, maybe I'll purchase next time Im in a drug store :D
 
lengthening mascara
type 100 lovely false lashes

Ageha magazine false lashes

varieties of false lashes
even Disney had their own false lashes lol

Decorative cosmetic line


varieties of eyeliners and eyebrow mascaras




Canmake featuring wide varieties of cute shade with very affordable prices!





Kanebo's KATE line featuring new BB cream and eyeshadow palettes




 

Shisiedo's Majolica Majorca new line Psychedelicious very colorful line featuring new eyebrow mascara and lash king.





24h cosme supposed to be long wearing mineral cosmetic line 


cute matcha and strawberry milk soap :D

79 comments:

  1. Wow! Great things! 

    ReplyDelete
  2. this looks sooo cute <3 I really want to buy everything ahhahaha :'D in germany, we don't have so cute cosmetics, It's more elegant. Someday I'm going to visit japan and i'll be back to germany with a big case full of japanese cosmetics :'DDD i love it <3 jomi-bb.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. *o* I'm in makeup heaven! Love those brands but it's so hard to get around here :/ 

    ReplyDelete
  4. I love how Japanese cosmetics are marketed, all the packaging are so adorable, they all look like collectable items. I wouldn't want to use them LOL Thank you so much for sharing this, means a lot to me since going to Japan is one of my life's dream ^^ Have a great week ♥ エリカ,私はあなたに素晴らしい時間を持った期待.

    ReplyDelete
  5. yay I love Japanese cosmetics!  Great post... it makes me want to go back and window shop for hours again :D <3

    ReplyDelete
  6. That's why most people says to get stuff of a particular brand that you want, you have to get it from the country it produces!

    Recently, my country imported quite a number of Japanese brands like Candydoll, Shisiedo's Majolica Majorca, Kanebo's KATE and Canmake and I must say, Japan has a lot more varieties! I think I'll need to save up quite a lot before going to Japan cos I've got a feelin' I'll go crazy shopping~

    Thank You so much for sharing :D

    ReplyDelete
  7. Eek I better start making a list of the things I want to purchase when I visit Tokyo next month else I will definitely freeze up. Last time I went I was completely overwhelmed by the sheer amount of different things that I could buy! 

    ReplyDelete
  8. Oh my god Tackey & Tsubasa XDDD so funny to see them on a beauty product item!

    I really wish I would have bought more drug store items when I was in Japan !

    ReplyDelete
  9. OMG it's like heaven over there...
    What am I doing in France T.T ...

    ReplyDelete
  10. Omg. I think I'll faint if I'm in a room with all those lashes!! HAHAHA! :)) It's interesting how much these japanese falsies look so similar but just have different brands :/

    www.forest-doll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. omgish! てんごく!わたしわこれらすべでのまつげがほしい!I want all those lashes ^__^

    DROOOLLL

    xoxo HitomiNeko xoxo
    http://hitomineko-hn.blogspot.com 

    ReplyDelete
  12. Omg everything is just so cute!!! I wish I can go to Japan one day! Everything is just so overpriced when I purchase Japanese products locally.

    ReplyDelete
  13. I think I'm in love with all these things !

    ReplyDelete
  14. Wow! Is it like that in just any drug store? There's so much variety!

    ReplyDelete
  15. wheee I've never head Anmiel before but I think I like it already! the brands sounds like an angel name ^^

    ReplyDelete
  16. OMG, Rola is very beautiful.

    ReplyDelete
  17. wish i can go to japan again! :( btw eki, can you change your font to a darker colour? it's so light..

    ReplyDelete
  18. omg...I'm going crazy looking at those pictures...I want ALL XD

    Nice post sis eki!Would love to see moreeee!!

    ReplyDelete
  19. Ohhh the japanese stores have soo many products! Un the US you can just find couple of them on japanese markets!
    Oh by the way... Rola is not modeling for Vivi anymore =(

    ReplyDelete
  20. Nice pictures! I especially love the advertisement boards! I like how in Japan they really emphasize the cute, fun look of the cosmetics, instead of how the cosmetic models and advertisements in America are all serious and adult like. Honestly, being a young person, I'd rather buy the cute, colorful stuff than something that is advertised as being serious and sensual (like buying fun candy over a nice steak), but maybe that's just me. I also think Rola is very pretty, and looks like a better version of Nicole Richie (strange, I know).

    ReplyDelete
  21. Looks like heaven *~*

    ReplyDelete
  22. wow! Amazing! All these Japanese brands are something not available here where I live. Oh how I would like to try all this :D

    ReplyDelete
  23. Oh so many cute things *,*

    ReplyDelete
  24. wooow so cool stuff :D almost too much variety xD oh I heard about Animiel looks so cute! Does it cost as much as Dolly Wink?

    http://cookiecatsworld.blogspot.de/

    ReplyDelete
  25. Wow, I could stand in a place like that for hours! The new line also looks so nice, I like the design and packagings

    ReplyDelete
  26. ooh gosh... eyelash heaven hahaha.. everything looks great! I really want to try the eyeliners.. but they are so pricey out here.

    ReplyDelete
  27. *drools rainbows* so many makeup!!!

    ReplyDelete
  28. oooooooooooh how i miss hong kong..seeing all these products makes me wana buy!

    ReplyDelete
  29. Haha I'm gonna cry... I went to Japan 3 years ago and I wasn't as interested in cosmetics as now so I just bought maybe 1 liner and 2 mascaras... Seriously... XD

    ReplyDelete
  30. Wow so many beautiful brands of makeup. ;^; So colourful and decorative unlike here in Aus.

    ReplyDelete
  31. My friend she's from Hong Kong, she just flew back to visit home and told to pick me up some Canmake from Sasa =), so I tied it b/c I know it really good drugstore brand.  

    ReplyDelete
  32. so much makeup!! love it :) 

    oliviiaaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. I love Japanese cosmetics too! The packaging is always so cute!

    ReplyDelete
  34. I would go nuts in a Japanese drugstore - someone would have to drag me away from the makeup. I love the Majolica Majorca display!

    ReplyDelete
  35. Brigitte looks really tempting!

    And I love canmake with all my heart. Such pretty packagings, but also AMAZING products!

    ReplyDelete
  36. I don't think I'd ever have enough money to fully shop till I drop in Japan LOL! Too many things to buy!!! ♥

    http://prinnyboutique.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Intuition MagicdragJune 11, 2012 at 6:04 PM

    Omg...Japan things are really attractive. Feel like bringing the whole shop back home :)
    Really lovely pictures.
    Thanks for sharing

    Love,
    Fion
    Intuition-magicdrag.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Omg like heaven! Really like to try that lashes :) you're so luckly!

    ReplyDelete
  39. I think many people love seeing this type of post (myself included), thanks for taking the time to take all the pictures and post them up. I see a lot of great eyelashes that I would love to try. The Minnie Mouse eyelashes are especially cute!

    ReplyDelete
  40. omg! this is like japanese makeup heaven!

    ReplyDelete
  41. omg you are in freaking heaven!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  42. OMGOSH. Japanese drugstores are AMAZIIIIIIING! I wish we had that stuff here =] great post Eki! Hope you're having a lovely time in Japan!

    ReplyDelete
  43. omg heaveennnnnn <3 so many <33333 

    ReplyDelete
  44. Can't wait to go to Japan someday! Everything looks amazing~

    I would absolutely love to see more of Japan. ^0^

    http://winterlovemilktea.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ahhh I want everything in this post! Especially the Brigitte lashes <3

    ReplyDelete
  46. thanx for your post. Now I know some of Japanese cosmetic brands that I didn't know before. They are all super kawaii in packaging and i would love to try them all >.<

    ReplyDelete
  47. I want this lashes from Anmiel and Disney Princess ^-^ So cute 

    ReplyDelete
  48. OMG so much make up!!! I haven't tried many Asian make up brands cos I'm always overwhelmed by how many there are! I would love a post with maybe your top 5 or 10 Japanese make up brands!

    ReplyDelete
  49. I have the Ichigo Milk Flavor as a body lotion, it smells sooo nice! :D I really like MM for their extraordinary packaging. When it comes to quality I don't think Japanese brands in general are better but their packaging is overwhelmingly nice compared to other countries :p

    ReplyDelete
  50. Japanese drugstores are like makeup heaven!! There's so many brands and varieties with the cutest packaging.

    Liz
    chewylove.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. OMGGG one of the reasons i need to go to Japan! such cute brands and SOOO many eyelashes .__. i could die happily there! xD

    ReplyDelete
  52. Эльвира РаивичJune 12, 2012 at 10:28 AM

    Ohhhh! I want to live in Japan, everything seem so different from the place i live in. =(

    ReplyDelete
  53. *ohhh my* that's heaven >o<
    Rola is so cute - but goofy xD love that silly girl *lol*

    ReplyDelete
  54. I need to go this place! Every perfect thing! ! :O
    OMG !

    ReplyDelete
  55. OMG OMG OMG!!! Drooling* Huwaaaa! I want them all <3

    ReplyDelete
  56. Love this entry! Going to japan soon so it was nice getting a preview! Do you know where I can find these brands? Shibuya?

    ReplyDelete
  57. I am currently using kiss me heroine make mascara and I really love that but the problem is that it's so hard to get my hands on another. I bought mine in HK and it's not every year that I go there;-( 

    ReplyDelete
  58. One day, I'll visit Japan and just go shopping... :)

    ReplyDelete
  59. OMG the eyelashes! There's so much to chose from!

    ReplyDelete
  60. wait..is that heaven??omg..although there are KATE and Majolica Majorca here but the products isn't much like that!kyaaaahh~~

    ReplyDelete
  61. Hi I also live in Japan but where I live i didnt find as much choice as on your photos. I might have misread your post, but in what stores did you find them? I live near Tokyo and I just arrived so Im not familiar yet with everything they have :) Thank you :)

    ReplyDelete
  62. what is the name of the store can u please tell me ...thanx

    ReplyDelete
  63. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?

    I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers

    Here is my web site - liability auto insurance

    ReplyDelete
  64. I'm such a sucker for all the cute disney packaging on the falsies! Ugh! I want them soooo bad if only they sold em online.. T^T

    ReplyDelete
  65. Would you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit
    and sources back to your weblog: http://www.blogger.
    com/comment.g?blogID=7984290252812060520&postID=6752093918298671734.
    I'll aslo be sure to give you the proper anchortext hyperlink using your website title: Blogger: ekiBlog.com. Be sure to let me know if this is okay with you. Thanks!

    Look into my website visit the following webpage

    ReplyDelete
  66. Hey there. I noticed your site title, "Blogger: ekiBlog.com" doesn't really reflect the content of your site. When writing your website title, do you believe it's most beneficial to write it for Website positioning or for your viewers?
    This is one thing I've been battling with mainly because I want good search rankings but at the same time I want the best quality for my website visitors.

    My web site :: This Web-sitevisit the next web site

    ReplyDelete
  67. Hello! Would you mind if I share your blog with my zynga group?

    There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thanks

    Here is my weblog ... Full Survey

    ReplyDelete
  68. Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new posts.


    Also visit my site; Full Posting

    ReplyDelete
  69. I've loaded your blog in Three different web browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most. Would you mind contacting me the company name of your hosting company? My personal e-mail is: una-grover@gawab.com. I'll even sign up through your affiliate link if you'd like. Appreciate it

    Feel free to visit my homepage - link building package

    ReplyDelete
  70. Would you mind if I quote a small number of your blogposts as long as I provide credit and sources returning
    to your site: http://www.blogger.com/comment.g?blogID=7984290252812060520&postID=6752093918298671734.
    I am going to aslo be sure to give you the proper anchortext link using your website title: Blogger:
    ekiBlog.com. Please be sure to let me know if this is okay with you.
    Many thanks

    Visit my page - Read More On this page

    ReplyDelete
  71. Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could
    find a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding one?

    Thanks a lot!

    Feel free to surf to my homepage; Additional Info

    ReplyDelete
  72. Hi! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm absolutely enjoying
    your blog and look forward to new posts.


    Here is my homepage :: relevant web site

    ReplyDelete
  73. I've loaded your site in Several totally different browsers and I must say this website loads a lot faster then most. Would you mind contacting me the name of your hosting company? My personal email is: seymour-pham@gmail.com. I'll even sign up through your own affiliate link if you'd like. Appreciate it

    Feel free to visit my web site top link building service (http://wallinside.com/post.php?id=3804522)

    ReplyDelete
  74. I've loaded your site in 4 different web browsers and I must say this website loads a lot quicker then most. Would you mind contacting me the name of your website hosting company? My personal email is: gabrielealonso@aol.com. I'll even sign up through your own affiliate link if you would like.

    Kudos

    Feel free to surf to my web blog; Contextual link building

    ReplyDelete
  75. Hello! I was interested to know if setting up a blog website such your own:
    http://www.blogger.com/comment.g?blogID=7984290252812060520&postID=6752093918298671734 is tough to
    do for unskilled people? I have been hoping to develop
    my own blog for a while now but have been turned off because
    I've always assumed it demanded tons of work. What do you think? Kudos

    Have a look at my site: local internet marketing (tak-wiki.macam.ac.il)

    ReplyDelete

let me know what you think~ :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...