9.05.2012

Hi!

Hello!

Took a little family time off :)
My Cousin and his family took me to Izu in Shizuoka where I got to spend few days there. It was my first time at famous Shirahama beach. It was absolutely beautiful!

with my cousins kids, super hyper but adorable kids! hehe :)


Its nice to take a little 'me' time off from all the gadgets and just enjoy the fresh air at times ^^
well I will get back to posting on regular basis again.

XOXO
eki



36 comments:

  1. Soo happy to see this post ^o^ What a lovely destination! ah the sea looks so grand. Hope you had a lovely time there with your family!

    ReplyDelete
  2. Oh my goodness! What a beautiful shore and sea! :D and your little cousins are soo cute! They look like lovely, happy kids!

    ReplyDelete
  3. they are super cute eki, especially the little one. Btw you look great... and i'm jealous of how nice that beach is... where i live they are pretty bad >_>

    ReplyDelete
  4. beautiful photos!! have a good time! :) <3

    ReplyDelete
  5. beautiful pics! Would love to hit the warm sunny beach right now

    ReplyDelete
  6. I'm jealous! I want to go to a sunny beach too! But it's too cold in Sweden now to go swimming, it's been like that all summer. ; _ ;

    ReplyDelete
  7. Aaw your cousin's kids are so cute, I really want to hug them! (*´ ∀ `*)
    The beach looks very beautiful too! So lucky that it's still summer in Japan (*´ω`*)


    hellow-mari.blogspot.com ~

    ReplyDelete
  8. what a bunch of cutie pies! i bet u make an awesome aunt!

    ReplyDelete
  9. Beautiful beach!! Looks like fun~

    ReplyDelete
  10. Wow it looks so warm! I already forgot how hot it was in Japan because it's autumn since I arrived back home. Seems like you spent some lovely days! :)

    ReplyDelete
  11. Awww, the kids are sooo cute, and it looks like you guys are having a ton of fun!

    ReplyDelete
  12. I love that first picture - the water looks incredible!

    ReplyDelete
  13. the beach is so beautiful! i love the pictures you took :)

    ReplyDelete
  14. your skin is so white and pure ^3^
    http://mitsukislife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. The beach looks very beautiful! ^^ Your cousin's kids are very adorable! Awww! <3

    ReplyDelete
  16. that beach looks sooo pretty! i hope you had fun!

    ReplyDelete
  17. I hope you have such a fun time Eki! We miss your posts but really you should do something fun that you love and see your family ^_^ Enjoy your trip and the cute cousins! <3<3

    ReplyDelete
  18. wow! it looks really nice there! the water looks so blue and warm unlike the beaches here in cali. :p

    ReplyDelete
  19. Gorgeous pictures~ your family looks really cute :)

    ReplyDelete
  20. Hi Eki! Miss u! but it’s good to take some time off the internet! Most of the time i’m “ forced” to leave the internet cuz i’m so busy~ haha. Ur skin is so fair ! so unfair! lol. looking beautiful as always!


    xoxo HitomiNeko xoox
    http://hitomineko-hn.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. oh wow! such a cute picture ~ you with your cousins' children. i hope you enjoy your vacation as much as you can :xxx
    ♥ shushu-blog.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  22. The beach is gorgeous! Haha your cousins' kids are so cute. I see that the girl has already learned how to pose for photos like a pro haha joking.

    ReplyDelete
  23. Izu! I'm from Izu! I miss everything there.
    BTW You're so pretty as always.

    ReplyDelete
  24. your cousins are so cute. but i just noticed, they're tanner than you. maybe they enjoyed the beach too much hehehehe. nice photos! :D

    ReplyDelete
  25. you look so beautiful and I love your hat! You make me want to go to the beach but I cant because its getting cold where I live already :(...Great post!! http://www.roros-world.com

    ReplyDelete
  26. Hello ! I'm from France, I had just discovered your blog and I like it ^^

    ReplyDelete
  27. You're totally right! It feel so good to spend time with the people you love!!! Ever better in a place like this one!!! The weather and the beach are soooo beautiful!!! Enjoy it!!!

    http://polychromik.wordpress.com/

    ReplyDelete
  28. Lovely! question tho, you wear your lenses on the beach? :o do you take them off before going in the water?

    ReplyDelete
  29. paradise <3 your cousin is pretty and her babies r adorable! love the hat :D

    ReplyDelete
  30. I come to your blog everyday, hopefully there's a new post. Unfortunately none :(

    ReplyDelete
  31. Kya! The scenery looks amazing! Happy to see you're enjoying your trip so far :D Your cousins are so cute XD <3

    ReplyDelete
  32. the beach is so beautiful dan you too eki :D
    I love spending my time with ppl I love too, especially my family <3


    Candy Doll Giveaway

    ReplyDelete
  33. if you want me to be the first french black girl who talking about asians fashion style vote : http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/ninixnappy.html

    ReplyDelete

let me know what you think~ :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...